یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
طز

حوزه/ حجت الاسلام کرمانی با بیان اینکه تمام کلانتری‌های کاشان دارای روحانی هستند، گفت: این روحانیون علاوه بر کار اداری در فعالیت‌های فرهنگی نیز مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام کرمانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان در دیدار مدیر و اعضای شورای مساجد شهرستان کاشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش خودمان را در جهت رفع مشکلات نمازخانه‌های یگان‌های درون و برون شهر کاشان به کارگرفته‌ایم، اظهار داشت: با توجه به بازسازی‌هایی که از نظر تجهیزات انجام شده، نمازخانه‌های یگان‌های انتظامی شهرستان از وضعیت خوبی برخوردارند.

حجت الاسلام کرمانی، با اشاره به حضور روحانیون در کلانتری‌های کاشان، ابراز کرد: این روحانیون علاوه بر کار اداری در فعالیت‌های فرهنگی نیز مشارکت دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کاشان، به برگزاری جلسات فصلی تحت عنوان منزلت نماز در یگان‌های انتظامی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در این جلسات مشکلات نمازخانه‌ها با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان مورد بررسی، رسیدگی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نماز مصوب دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به میزبانی معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی انتظامی درآبان ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این اجلاسیه در سطح کشوری، استانی و شهرستانی با فراخوان‌ درون سازمانی و برون سازمانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کرمانی، به تشریح فعالیت‌های قرآنی با استفاده از روحانیون تحت عنوان مشاوران مذهبی در یگان‌های نیروی انتظامی کاشان پرداخت و اظهار کرد: در فراخوان درون سازمانی اجلاسیه نماز، کارکنان، خانواده‌ها، فرزندان، اعضا وابسته و بازنشستگان آثارشان را ارائه می‌کنند و در برون سازمانی، هنرمندان، اهل قلم، نخبگان علمی و فرهنگی، دانشگاهیان، مراکز علمی و پژوهشی آثارشان را در قالب کتاب، مقاله، فیلم مستند کوتاه ارائه می‌نمایند که پس از داوری از آثار برتر در اجلاسیه تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی با استفاده از روحانیون تحت عنوان مشاوران مذهبی در یگان‌های نیروی انتظامی کاشان برگزار می‌شود، گفت: دوره‌های ارتقای علمی و توانمندسازی کادر و سربازان نخبه نیروی انتظامی شهرستان با حضور اساتید در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کرمانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان کاشان به عنوان نیروی انتظامی برتر قرآنی در سطح استان اصفهان شناخته شده است، یادآور شد: نیروی انتظامی این شهرستان توانسته ۷ رتبه قرآنی استانی در حفظ کل، ۱۵ جزء و مفاهیم قرآنی را به دست بیاورد، ضمن اینکه ۵ رتبه کشوری نیز کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha